Sms

Jag brukar inte reagera nämnvärt när mr Borderline skickar hotfulla sms till mig, men inatt var det annorlunda. Han skrev:

Jag ska slakta dig
som ett jävla djur
din kukhäxa. Jag
tänker klippa av dig
skallen och köra min
skitiga kuk i munnen.

Först blev jag smått rädd. Kände obehag. Sedan kom ilskan och jag tänkte att nu jävlar är det slut på det här. Jag vill inte fortsätta vara den där säcken att slå på när hans ångest blir så hög att han vill slå ihjäl halva världen.
Men jag vet inte om jag kan. Jag vet så väl hur mycket han behöver nån som finns på hans sida när ilskan vänds till sorgsenhet. Jag kan inte bara lämna honom åt hans öde, hur gärna stora delar av mig än vill det. Jag har fortfarande förhoppningar om att han ska ta emot den hjälp han blir erbjuden och börja ett nytt, friskare liv. Nej, jag är inte naiv, för jag är ändå övertygad om att det aldrig kommer bli så, men jag tänker fortsätta hoppas och önska.

Kommentarer
Postat av: Eva P

Hejsan! Kul att du gick på krogen och hade det bra där.



Jag vet att du läser en hel del, har du läst "Bergsprängardottern som exploderade"? Jag har precis läst ut den och tycker att den är en sträckläsningsbok. Den handlar om en ung tjej som kommer "snett" och hennes väg ur det hela samt att hon visar hur det ser ut från "andra sidan", det vill säga hur de som är intagna kan uppleva det och inte bara "Hassela visar på hög procent rehabliterade" etc.



Kärlek till dig, ÄlsklingsMana!

2009-01-13 @ 13:33:22
URL: http://monkeytoys.com/evasfotodagbok
Postat av: sofia

han är för fan dum i huvudet, jag skulle vilja strypa honom.

2009-01-13 @ 14:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0