Två smällar

Ajfan.

- - - - -

Mamma ringde överläkare F idag. Jag behöver träffas. Dels har jag slut på recept på Sobril (och jag har typ två eller tre stycken kvar) och dels BEHÖVER JAG FÖRBANNADE JÄVLA RIKTIGT SÖMNTABLETTER OCH INGEN SKIT SOM BARA FÖRSTÖR MIG! Men fan. Jag kommer inte få en tid förrän i mars. Ajfan säger jag. Hur fan är det meningen att jag skall klara mig? Jag som haft sån extrem jävla skitångest senaste tiden. Mr Borderlines-erbjudande känns bara mer och mer lockande.

- - - - -

En vän. Fan, jag kan inte ens skriva ner det här. Det går inte. Och inte i psykbloggen heller. Men Linda kommer troligtvis ikväll med en dagbok hon köpt åt mig och då kan jag skriva i den. Fanfanfanfan vad jag hatar människor.

- - - - -

Jag kan inte ta mig för nånting. Börjat skriva brev. Börjat läsa. Börjat ta på mig kläder. Ingenting går. Sitter här i mysbyxor och hängpattar och trånar efter sängen. Ska se om jag pallar att lägga mig i sängen och läsa en stund. Ikväll skall jag fika med mamma och pappa. Jag behöver det. Och gå till Bokia så jag kan handla upp böcker för mitt presentkort jag har där.

- - - - -

"You bisexuals, make up your mind already."
"Yeah, make up your mind already!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0