Världens bästa dröm!

Jag hade världens bästa dröm inatt. Världsbäst! Eller universumsbäst snarare. Jag träffade Hanoi Rocks! De satt vid centralstationen här i Örebro. På ett räcke, precis bredvid spåren. Razzle var med, han var inte alls död! Och jag var helt fascinerad. Berättade för dem hur jävla bäst de är och sen satt Mike och jag och sjöng Dont you ever leave me tillsammans. Så jävla lycklig dröm! Men såklart drog mina vänner iväg med mig så jag var tvungen att säga adjö till favoritgrabbarna. Det skulle dock aldrig hända i verkligheten. Om jag träffade Hanoi Rocks och mina vänner skulle vilja dra därifrån så skulle de allt få göra det utan mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0