Well

Jag har lyckats bada och tvätta bort all svett. Håret är fortfarande skitig och i en frisyr som jag inte ens kan förklara. Svinto kanske skulle funka som beskrivning.
Har tagit bort glas från badrumsgolvet och burit ut den nedpissade, tjocka, tunga jävla madrassen in till teverummet. Jag tänker slänga den, när jag får tillfälle, för så många gånger som hundarna pissat ned den under åren som gått kan den helt enkelt inte bli bra längre. När jag får pengar... nångång, när jag har råd, skall jag köpa en ny från ikea. Tills dess får jag sova utan lakan över madrassen. Det funkar. Bara inte hundarna pissar ned sig igen. De gör det när min ångest är så okontrollerbar att ingenting kan stoppa mig. Det var länge sedan det senast hände, förutom på nyår då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0