Babbel babbel, typ

Sitter och dricker kaffe. Känner mig lite rädd. Seg i skallen. Tog Stilnoct inatt och lyckades somna in. Skönt som fan. Ska ut med hundarna snart. Måste bara piggna till lite först. Sofia drar hem vid halv två idag. Vi kommer inte ses på en hel jävla vecka. Det kommer bli tungt, svårt. Jag önskar att jag inte tyckte det. Önskar att jag inte var så beroende av henne. Fast beroende är ändå fel ord. Varje gång vi skiljs åt känns det som att vi inte kommer ses igen och det gör mig skräckslagen. Jag får för mig att hon hemma i Karlskoga kommer inse hur mycket bättre hon har det utan mig och göra slut på allting mellan oss. Onda tankar. Dumma tankar.

Senare kommer iallafall Bennie hit. Hon skall göra nånting idag som hon vägrar berätta i förväg. Jag är så jävla nyfiken. Vi skall spendera helgen med att göra typiska Mana och Bennie-saker och fetta i oss massa skit. Jag ska inte få ångest för det. På måndag skall jag ta tag i vikten igen. Se till att hamna under 70 kilo innan mars är över. Jag skulle gärna väga under 65 till sommaren. Jag vill. Jag ska.

Ska se om jag kan ta mig upp på stan med Bennie imorgon. Sofia fyller 20 den femtonde och jag vet ännu inte vad jag skall köpa. Bennie kan säkert hjälpa mig. Och på söndag skall vi hem till farmor och farfar och fira farfar som fyller år. Jag är skitnervös, men det skall jag klara. Med halvan i närheten klarar jag det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0