Destruktion

Ångesten börjar komma tillbaka. Benso-älsklingen räddade mig så smått förut, men nu känner jag mig bara skräckslagen. Tänker kladdkaka kladdkaka kladdkaka. Jag har ingredienser så jag kan baka skiten och det vore så jävla gott och skulle få mig att försvinna ett tag.
Men sen tänker jag nej! Jag får inte. Måste ned i vikt innan det är för sent och dessutom har jag inte spytt på relativt länge nu och jag vill helt enkelt inte förstöra det. Jag måste hålla mig ifrån det. Bättre att dricka kaffe och röka cigaretter. Jag ska göra det nu. Läsa flatbok, häva kaffe och cigga. Sen bada och fortsätta läsa flatbok - helst tills greys börjar - och har jag fortfarande sånhär ångest efteråt antar jag att jag förtjänar en sobril. Jag har inte skurit mig på länge heller. Jag vill inte längre. Vill inte vara sådär ful nu när jag har Sofia som ser mig naken och ser alla ärr och skärsår. Jag tror det har gått snart tre veckor sedan jag skar mig senast. Det måste väl ändå vara nåt slags rekord?

Kommentarer
Postat av: sofia

du är så jävla duktig

<3

2009-03-11 @ 21:51:54
Postat av: mana bollocks

inte egentligen

2009-03-11 @ 23:19:02
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/
Postat av: sofia

jo, det är du

2009-03-12 @ 00:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0