Don't blame it on love

Danger danger - Don't blame it on love.
Kan det bli bättre än så?


Så. Inga pengar än. Morsan skall ringa på måndag och fråga vad fan som pågår. Tur att jag har dem, annars skulle jag vara lika sönderkörd idag som jag var igår. Ingen rolig dag alls. Stackars Sofia som fick dras runt med mig.


Vaknade betydligt gladare idag. Visst gör det sitt, att vakna med en leende flickvän bredvid sig. Och sen ringde pappa och lugnade ned mig gällande pengarna, så magonten har släppt. Yaaay!


Idag ska vi städa klart lägenheten. Det var mest Sofia som städade igår. Jag fungerade inte alls. Låg mest i sängen och stirrade framför mig och glodde på gamla teckningar och spelade skitspel på internet.

Sen ska vi upp på stan. Jag skall köpa en större töjspiral till örat och Sofia skall på systemet och fixa öl till festen imorgon. Jag planerar att hålla mig till folköl för att inte freaka ut som jag annars så lätt gör. Vill inte skämma ut henne inför hennes vänner. Fast om jag känner mig själv rätt så kommer det väl bli en hel del annat också. Jag brukar nalla av andras alkohol när jag är lite småfull sådär.

Och ikväll kommer mina föräldrar hit. De landade vid tolv inatt och morsan är nu iväg och jobbar. De skall vara hundvakter till sju, men nångång efter det kommer dem hit, och då planerar jag att lägenheten skall vara superfin. Jag älskar att förvåna dem och göra dem stolta.


Well. Gällande festen imorgon - det känns bra. Bennie och jag skall rocka röven av de andra även om hon inte känner sig så speciellt på just nu. Det fixar jag i ordning imorgon. När vi kommer till Sofia skall jag passa på att attackera hennes hundar. Det gick ju inte så bra när de var här eftersom både hennes och mina är mer eller mindre problemetiska när det kommer till umgänge med andra hundar.
Så ja... jag mår faktiskt ganska bra idag =)


P.S. Sluta tönta dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0