En fin kväll trots alls

Snart ännu en dag som gått till ända. Under kvällen har jag mått betydligt bättre än vad jag gjorde under dagen. Sofia och jag har myst i soffan framför Efterlyst tillsammans med hundarna, godis, pucko och dricka. Hon skall snart ta ut hundarna på promenad och då planerar jag att skriva ned lite reflektioner och tankar i min dagbok. Jag hoppas att morgondagen kommer bli betydligt lättare än idag, både för min och Sofias skull. Hon drar hem på fredag och jag vill gärna att hon skall ha något bättre minne av de här dagarna tillsammans än en dissocierande flickvän som tjatar om benso och fett.


Du är det finaste som finns Sofia.
Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0