Gratis möbler FFS!

Det har stått möbler nere i källaren i några dagarna nu. Framför allt en datastol intresserade mig (Sofia hade sönder min för några veckor sedan). På skämt har vi sagt att vi skulle ta upp datastolen för den ser sååå skön ut. Så igårkväll gick Sofia iväg till affären och när hon kom tillbaks hade hon stolen med sig. Jag blev skräckslagen. Trodde att hon hade snott den. 
"Det stod en lapp att man fick ta vad man ville" sa hon medan hon bökade in schabraket i hallen. 
Först trodde jag inte riktigt på henne. Jag menar, man vet ju aldrig med de där Karlskogingarna. De kanske går och tar möbler från folk hur som helst :P Det slutade dock med att jag förutom datastolen har en finfin svart spegel och ett svart och brunt nattuksbord vid min säng. Yaay! 

Kommentarer
Postat av: Ceriadwen

Nämen åh så bra, jag älskar gratis! ;D Grattis!

2009-03-28 @ 19:22:30
URL: http://ceriadwen.blogg.se/
Postat av: maria

så skön s är .

hoppas ni har en bra dag ..

samt möblerar snyggt ..

föressten, kanske det finns mer att hämta .

å, förhoppningsvis kanske pengarna räcker till

en burk färg .ha en bra ny vecka ,

kramiz - marizza

2009-03-30 @ 11:30:37
URL: http://marizzasbubbla.com
Postat av: Anonym

Jag tog ett typ... glasskåp därifrån ;D

2009-03-30 @ 21:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0