Igår och idag

Festen igår blev riktigt lyckad. Jag kände mig lite småsnygg sådär i svarta strumpbyxor, knästrumpor, kort kjol och linnen. Och Sofias heta kängs till det! Svartmålad som fan. Kände mig lite Nancy Spungen-aktig.
Jag höll mig på en bra nivå med alkoholen och blev inte sådär packad som jag annars lyckas bli. Sofia flängde mest hit och dit mellan lokalen och bänkarna utanför där folk satt och rökte, och Bennie hånglade med typ alla som var där. Jag satt och pratade musik och psykoser med en Nisse och tjattrade som fan med en Cissi och hennes pojkvän. Social var jag tamejfan.

Senare på natten blev jag dock lite nere. Gick omkring med depressiva tankar och försökte skära mig med en kapsyl och en brödkniv. Tryckte ned hårt som fan i huden, men fick bara fram små sippror med blod. Jag vet inte riktigt varför nedstämdheten flög över mig sådär. Innan hade jag haft riktigt kul fastän jag gick omkring och ororade mig för min BFF.


När jag vaknade imorse satt det depressiva kvar. Försökte vakna till liv och öppnade en öl som började bränna i magen. Det gjorde så ont att jag var tvungen att lägga mig ned och efter det lät jag bli den där ölen.

Innan vi drog och städade satt vi i köket och käkade frulle. Eller, Bennie och jag nöjde oss med kaffe och oboy, medan Sofia och Johan och även deras mamma käkade lite. Sofia och Johan är precis lika störda båda två och den där stunden i köket var nog precis vad jag behövde för att börja må lite bättre. Det kändes så skönt. Som att jag var på besök hos en verklig familj. Kärleken mellan Sofia, Johan och deras mamma var så påtaglig och för mig kändes det som ett studiebesök i en verklighet jag själv vill ha.


Städandet av lokalen gick trögt, men vi klarade det. Hemma hos Sofia igen rotade Bennie och jag igenom Sofias garderober medan hon var nere och duschade. Hittade världens snyggaste jeans som jag knyckte åt mig och har även snott hennes kängor lite snyggt sådär. Knyckte åt mig några töjstavar också så jag kan vidga ut det där lilla minihålet litegrann.

Mamma och pappa kom och hämtade oss vid fyra och på vägen hem stannade vi till i Latorp för att lämpa av Bennie. Sofia och jag har precis varit ute på en promenad med hundarna runt Östra Vintergatan och avslutade promenaden med fotboll i parken. Jag och Kami mot Sofia och Kiba. Både Kami och jag gnällde mest, men det var ändå jävligt kul.
Känner mig ganska fridfull just nu. Har ställt in lax i ugnen och ikväll blir det mys framför teven med Sofia. Hon och Bennie är så jävla bäst ♥


Kommentarer
Postat av: elinleticia

Vad cooolt att du fick en sån härlig kväll. Jag är så stolt över dig. Du utmanar dig själv hela tiden. Jag blir lite rädd för min egen ingroddhet när jag läser din blogg. Jag tar mig fan inte ut alls. Har överhuvudtaget bara träffat Freddi och Mille på sistone. Skitjobbigt

2009-03-22 @ 19:21:49
URL: http://smuleliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0