Intriger, kära vänner, intriger.

Jag följer ett gäng olika bloggar varje dag. De flesta bloggar ger mig inte speciellt mycket, tyvärr. Vissa läser jag för att jag känner att jag måste, vissa för att snoka, vissa för att få mig ett gott skratt och sen vissa som ger mig en hel del och som jag älskar.
I några av de där bloggarna pågår just nu något tjaffsande. De verkar inte få skriva vad de vill för då får de negativ kritik för att vara gnälliga. Har jag uppfattat hela bloggandet fel om jag anser att bloggen är en perfekt plats att häva ur sig allt gnäll? Jag undrar vad människorna i fråga skulle ha att säga om min blogg. Jag gnäller relativt mycket och häver ur mig dumma och generaliserande och hatiska saker väldigt, väldigt ofta. Men att kritisera innehållet i någons blogg, är inte det jävligt lågt? Är inte bloggarna till för oss själva? En plats där vi kan skriva just vad vi vill, gnälla på och generalisera av bara fan om det nu är så vi vill ha det.
Jag kanske har fel, who knows. Jag tänker hsh fortsätta med min stil i min blogg. Stör man sig på det är det ju inte svårare än att sluta läsa.

Pussel!


Kommentarer
Postat av: Defekten

Jag håller med, jag tänker gnälla och ha mig bäst faan jag vill. Hmpf!

Man får väl läsa en tidning i stället om det stör liksom.

2009-03-13 @ 10:12:05
Postat av: Pat Punkt

håller helt med dig!!

2009-03-13 @ 18:55:06
URL: http://hispaliv.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0