It feels so good

Sofia drog för en liten stund sedan. Kvällen och natten med henne var helt fantastisk och jag har aldrig mått så bra i ett förhållande tidigare. Jag längtar tills juni och hon tar studenten så vi kan flytta ihop sen och träffa varandra så mycket mer. Sofia är en helt fantastisk människa och jag tänker kämpa allt jag kan för vårat förhållande ♥

Mina planer för dagen är lite luddiga. Jag skall lägga upp en budget för månaden (mamma och pappa har fört över pengar till mitt konto, samma summa jag får från försäkringskassan, så jag kan fixa budgeten). Jag skall också försöka städa lite här och där. Bara småsaker, mer orkar jag inte just nu. Dessutom skall jag försöka orka med att sminka mig så blir jag piggare. Och så skulle jag behöva skriva en hel del bokrecensioner också. Vi får dock se hur det blir mer det.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0