Jag är fan pepp!

Mådde riktigt bra när jag vaknade. En underbart söt och vacker Sofia som flinanade låg bredvid mig. Jag känner mig pepp som fan inför dagen. Mamma och pappa skall ta hand om hundarna åt mig och jag skall se till att riktigt njuta av att vara hundfri för en gångs skull (fast jag vet att jag kommer sitta och tjöta om hur mycket jag saknar dem). Strax före halv fyra kommer pappa och hämtar upp mig, Sofia, Bennielurt och hundarna och sedan vidare till mammas jobb för att hämta upp henne och sen drar vi till Karlskoga. Jag har inte varit där på flera år och känner mig lite nyfiken för hur jag kommer reagera. Mamma och pappa skall in och hälsa på Sofias föräldrar (wiiiioo!) och sen drar de hem. Jag skall se till att det blir en underbar kväll. Jag skall vara snyggast och hetast i världen och pepp som fan och bara må bra. Måste in i duschen om en stund. Uhg, hatar egentligen att duscha, men det känns inte som att jag riktigt har tid att slöa med ett bad. Jag måste ju spendera timmar med att göra mig het.

Well. Dags för pepp-Mana att läsa lite blöggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0