Jag blir fan ledsen :/

Ibland reagerar jag så starkt på saker som egentligen inte ens borde beröra mig. Som det här, att Linda Skugge skiljer sig. Det känns som en klump i magen och när jag läser att hennes exmake redan har en ny flickvän känner jag mig så... sviken, tror jag. För att det gick så snabbt för honom att finna någon ny. Skugge kommer alltid vara känsligt ämne för mig. När andra dissar henne brukar jag försvara, fastän hon skriver så idiotiska saker ibland. Jag gillar helt enkelt Skugge och jag hatar när förhållanden som jag verkligen trott på går i kras. Det känns som att ingen längre orkar hålla ihop och det är en hemsk framtidsutsikt. Hsh, jag hoppas att Skugge mår bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0