Lista

Okej. Jag är onykter, så här kommer sanningar. Och ni som vill, svara på frågorna i era bloggar. Det kan bli intressant.


Lovar du att vara ärlig? Ja. Ingen mening med att svara på massa frågor om jag ändå bara tänker ljuga.

Du heter: Mana

Smeknamn:  Spyan, Angelica, Bollocks, Sötnos (Sofia alltså :P)

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Some kind of stranger - Sisters of mercy (det var typ Syds och min låt. Tragisk egentligen om man lyssnar till texten).

Beroende av: Fan då. Nässpray, benso, alkohol. Sofia och Bennie.


Vad tror folk om dig?:
Att jag är ett drygt fanskap? Att jag är dum i huvudet? Att jag är blåst? Jag vet inte, men mest dumma saker skulle jag tro.

Stämmer det?: Hm. Till viss del. Dryg, ja, men bara mot folk jag inte gillar och folk jag inte känner. Det är ett försvar. Jag vill inte bli sviken och sårad, men har insett under de senaste veckorna att det är oundvikligt. Blåst är jag inte. Visst, jag har ingen utbildning, men jag är långt ifrån blåst. Dock tycker jag ofta sånt som andra inte tycker, men jag skulle knappast se det som att vara blåst.

Vad får du oftast komplimanger för?: Jag kan inte komma på att jag får komplimanger för nåt speciellt, förutom av Sofia. Hon sa senast igår att hon älskar min kropp. Och Olle brukar säga att jag är snygg, men det finns inget specifikt jag får komplimanger för. Inte särskilt förvånande iof.

Vad säger du för att imponera på någon?: Jag brukar inte försöka imponera på folk. Istället försöker jag skrämma iväg dem så jag slipper vara den som blir lämnad.

Hur imponerar man på dig?: Folk med hjärna och folk som läser böcker.


Brukar du skratta för dig själv?:
Ja, ibland.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Okej."

Var bor du?: I Örebro. Rosta.

Trivs du där?: Ja, faktiskt. Jag älskar området och det är perfekt för hundarna, men själva lägenheten bär på för många minnen.

Äger du några converse: Bara fejk.


Sprit, cider, vin eller öl:
Öl såklart.

Brukar du bli för full: Jao.

Vad har du för mobil operatör: Tre

Är du allergisk mot något: Gräs. Och mig själv.

Har du haft sex idag: Inatt =D


Hur svarar du i mobilen: "Mm" eller "Vad?!"

Vem ringde du senast?: Mamma.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon skulle prata med pappa åt mig. Hah.

Antal timmar sömn inatt: Inte så många, haha. Hade andra saker för mig eftersom älskling sov här :P

Sov du ensam: Nej, med världens vackraste människa.


Brukar du komma i tid:
 Jag brukar inte ha tider att passa.

När mår du bra: Hm. Det där går fan inte att svara på.

När blev du fotad senast: Inte fan vet jag.

Hur känner du dig nu: Orolig.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter:
Finns det nånting att tycka? Sofia har väldigt söta fötter. bennie med faktiskt, världens minsta.

Vad saknar du: Angelica.

Hade du en bra kväll igår: Jag har nog aldrig mått så bra som då.

Favorit dryck på morgonen: Kaffe.

Rakar du benen: Ja


När brukar du oftast gå och lägga dig:
Sent

Är du blyg?: Folk tror det, men egentligen är jag bara ett socialt missfoster.

Sysslar du med någon idrott: No way!

Vill du hellre ha mail än brev: Knappast. Brev is the shit.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, eftersom jag varit med om det själv. Hm.


Har du spytt offentligt:
Sannerligen

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle sminka mig och vara sådär Mike Monroe/ Axl Rose-snygg.

Är du nöjd med ditt liv: Inte egentligen. Jag menar, jag skulle ju gärna slippa allt det sjuka, men jag har ändå så mycket fint och vackert i mitt liv.

Är du bortskämd: Nej.

Vad gör du i morgon: Vid liv?


Vad är det värsta du vet?:
Ångest.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Jag har inte direkt några pengar att slösa.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Marilyn Manson.

Vad längtar du till?: Tills Sofia och jag bor ihop.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, äntligen! ♥


Vad använder du för shampoo?:
Den som finns.

Vad är det finaste du fått?: Mina hundar.

En speciell dag du minns: Många. Första gången jag träffade Sofia. Helgen innan Sofia och jag blev tillsammans. När jag hämtade Kiba och när jag hämtade Kami. SÅnt.

Hur gammal är du: 23

Tycker du om någon just nu: Såklart


Du samlar på:
Piller.

Gröna eller röda äppeln: granny Smith

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen.

Gillar du golf: Nej

Vilken tid gick du upp idag: Vid åtta faktiskt.


Har du sovit i din egna säng inatt:
Ja

Har du strumpor på dig nu: Nej

Är det okej att gråta: Ja

När grät du senast: Just nu

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Jag vill inte vinna, men om jag gör det hoppas jag att jag skänker bort allt.


Bär du glasögon eller linser:
Ibland läsbrillor

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: HAHAHA! Vad fan tror ni?!

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Nångång.

Har du piercing: Näsan. Öronen kanske räknas?

Vill du gifta dig: Jag är tveksam. Tror inte riktigt på sån kärlek...


Vill du ha barn:
Jag tror nog att hundar räcker för mig.

Solar du ofta: Aldrig. Jag vill vara blek.

Är du bra på att laga mat: Vissa saker

Är du flygrädd: Som fan

Hur vig är du: Inte alls?


Är du musikalisk?:
Jag hoppas det.

Vad dricker du helst när du är törstig: Öl

Vilken är din favoritglass: Ingen speciell

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Tycker du om sushi: Nej. Fyfan. Syd tvingade i mig en gång och då spydde jag upp skiten.

Vad äter du helst när du ser på film:
Jag vill inte äta. Jag vill helst ha kaffe och cig.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja <3

Har du tandläkarskräck:Yes. Har inte besökt en tandläkare sedan jag gick i nian. Hah.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Nattmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Blåa


Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Varje natt i många, många år.
Biter du på naglarna: Nejnej

Röker du: Jao....

Hur ofta tränar/motionerar du: promenaderna med hundarna räcker för mig,

Senaste låt du hörde: First and last and always - Sisters of mercy


Kommentarer
Postat av: punkt

Rättspsyk har nu svarat på de självkritiska frågorna ^^

2009-03-24 @ 09:58:11
URL: http://hispaliv.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0