Lite flitig i alla fall

Jag har fastnat helt i ett jädra café-spel. Spenderat timmar med att spela det där. Brukar få ångest av sånt. Känns så onödigt att ödlsa tiden på massa spel.
Iof har jag gjort vettiga saker idag. Craxy Ben och jag drog upp på stan och fixade lite presenter till Sofia. Jag hittade en kanonsak som jag tror hon kommer uppskatta mycket och presenten Bennie fixade är också toppen. Kanske kommer Bennie hit på lördag så kan vi tre små-fira Sofia lite. Nästa lördag skall hon ju ha fest i Karlskoga, men det är ganska långt kvar tills dess.

Dessutom har jag hjälpt Bennie skriva en uppsats om häxprocesserna. Jag gjorde också arbeten om det när jag gick i skolan och spelade även i en pjäs som visades upp för alla esteterna. Jag var häxan som brändes på bålet. Minns fortfarande en bra bit av mina repliker ;)

Jaja. Skall ta och läsa lite bloggar nu. Uppdatera mig på vad som hänt medan jag ödslat bort kvällen med att sälja tårtor och kaffe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

craxy ben ;p låter som en fågel

2009-03-13 @ 09:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0