My other half ♥

Jag känner mig förkyld. Lite småfebrig. Ska trycka i mig treo och ligga i badet och läsa. Har precis skrivit av mig i psykbloggen, men det var så mycket jag höll undan där. Jag önskar att jag kunde vara helt öppen, samtidigt som jag vill sluta blogga, sluta låta er läsa om mina tankar och erfarenheter för människor utnyttjar bara.

Sen i fredags känner jag ingen direkt tilltro till människor längre. Varken mina vänner, min flickvän eller mina föräldrar. Den enda jag faktiskt känner att jag vågar och vill lita på är Bennie. Av någon anledning har den gångna helgen - då hon inte ens varit med - övertygat mig om att hon är någon jag kan lita på. En av väldigt, väldigt få. I helgen kommer hon hit för en Bennie och Mana-helg. Vi ska fetta i oss massa skit, se på underbara filmer, dyrka Mötley och Guns n Roses och bara göra sånt som är så jävla vi. Jag har saknat det. Tror att det är precis vad jag behöver när jag mår såhär.

Jag har inte så mycket mer att säga. Kan inte riktigt fokusera. Vill bara försvinna från alla känslor, men jag vägrar ge upp. Jag måste vända på mitt liv nu. Sluta leva i en nedåtgående spiral och istället börja kämpa framåt. Annars kommer jag inte ha någon morgondag att vakna upp till.

Kommentarer
Postat av: bennie

<3

vi ska ha skitkul. :)

2009-03-04 @ 12:12:03
URL: http://bdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0