Nothing can come close to you

Det känns nästan som att jag sitter utomhus. Fy helvete vad kallt det är! Är ändå stolt för att jag tog mig upp i rimlig tid idag och att jag inatt somnade utan Stilnoct. Så mycket lättare att koppla av när jag har Sofias varma famn att somna i.
Vi har inga speciella planer idag. Igår innan vi gick och lade oss sa hon att hon ville städa lite idag. Dammsuga och skura golven. Jag vet inte vad det är med människan, men hon hjälper till hemma hos mig hela tiden. Disken verkar hon ha utsett som "sin grej" att sköta. Jag känner mig så tacksam samtidigt som jag får dåligt samvete. Jag är ju inte van vid sånt här, att få sån hjälp. Bara av mina föräldrar.

Skall snart hoppa ned i ett varmt bad och läsa klart boken Faghag av Linda Någonting. Sofia var ute med hundarna sent igårkväll så jag kan njuta av en morgon med bad innan promenad för en gångs skull. Det är fan lyx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0