Nu är det dags, Bennie

Det blev ingen piercing för Bennie i lördags. Tjejen som skulle pierca henne var sjuk. Fick nyss ett sms av Bennie som frågade om jag kunde följa med idag, så Sofia och jag skall strax ta bussen till stan och möta upp henne så att det äntligen blir gjort. Nu är jag skitnervös igen, haha. Vi ska passa på att köpa strängar när vi ändå är uppe på stan och jag skall nog köpa en liten stav-grej så jag kan fixa en töjning i vänstra örat. Känner att jag måste göra nån förändring med mitt utseende och en töjning lockar mig bara mer och mer. Jag brukade tycka att det var asfult, men efter att jag blev tillsammans med Sofia och sett hennes töjningar har jag ändrat uppfattning. Så nu jävel.

Pusselu!

Kommentarer
Postat av: Lilith

Jag var likadan förut, att jag tyckte töjningar var jättefult, men så ändrade jag mig någon gång förra året. Håller på att töjer upp till 10mm. :)

2009-03-09 @ 17:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0