Piercing och töjning

Kom på att jag glömt ta kort på Bennies piercing. Snyggt som fan blev det. Passar henne verkligen. Hon erbjöd sig att komma hit imorgon för att lugna mig under mina föräldrars och farmor och farfras flygning, så då kan jag ju ta kort och visa upp i bloggen. Eller så kan ni bara besöka hennes blogg. Det finns troligtvis bilder där, eller kommer senare.

Sofia drog hem för drygt en timme sedan och jag har nyss sagt hejdå till mina föräldrar. Kommer inte träffa dem förrän nästa helg, men det känns inte så tungt ändå. Jag skall klara det. Är mycket starkare än jag nånsin varit tidigare. Dessutom har jag ju Sofia och Bennie som ställer upp så mycket de kan för mig.

Skall strax ta ett bad och läsa klart Elin Lindqvists bok Tre röda näckrosor som jag fyndade under bokrean. Den är mysig fastän den handlar om ett tungt ämne.

Just det. Har köpt en liten töj-skit till örat nu. Den minsta. Skall se om jag lyckas få in den ikväll så jag kan ta kort och visa här i bloggen. Lite nervös är jag allt, fast jag brukar vara smärttålig så det skall nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0