Please, give me my memory back

Jag försöker verkligen ta tag i mig själv, men det går inte. Hela tiden mals de där tankarna i huvudet. Jag är så säker på att jag inte alls har gjort det där som hon säger, men så länge jag inte minns nånting kan jag heller inte bevisa det. Både Sofia och Bennie är övertygade om att jag inte gjort mig skyldig till det där, men jag kan ändå inte koppla av. Jag kommer inte kunna leva med det, att ha gjort en sån sak och så länge hon håller fast vid sitt ord kommer jag känna tvivel inom mig. Ett litet tvivel som växer till en stor ångestboll som hotar att förgöra mig.

Kommentarer
Postat av: Lilith

Vet hur svårt det är att komma upp igen när tankarna fortsätter trycka ner en.

Många kramar, och jag hoppas verkligen att du mår bättre snart.

2009-03-04 @ 16:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0