Snart tjugo

Sitter och slöar med kaffe. Sofia drog till praktiken för några timmar sedan och det känns lika tomt som alltid efter att hon dragit. Längtar redan till fredag även om jag har en hel del kvar att göra innan hon kommer hit. Presenter och så. Hon fyller ju tjugo på söndag. Målningen är i alla fall så gott som klar och imorgon skall Crazy Ben och jag upp på stan och handla lite shit. Håller på med en till sak till henne som jag planerar att fixa med ikväll medan jag glor på Greys. Sofia skall bli så jävla glad för sina presenter!


Kommentarer
Postat av: sofia

jag är så jävla nyfiken..

jag har redan det bästa, du alltså.. om du inte fattade det :P

2009-03-11 @ 21:47:19
Postat av: mana bollocks

paaatet :P

2009-03-11 @ 23:19:51
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0