Snooze

Det blev lite snoozande innan jag lyckades ta mig upp ur sängen. Men jag lyckades! Visserligen känner jag mig mer död än levande just nu, men med hjälp av sju liter kaffe kommer det snart kännas bättre.

Idag kommer Sofia hit. Hon har sin sista dag på praktiken och just nu har hon inte många timmar kvar. Det skall bli skönt att saker återgår till det vanliga och att helgerna inte längre blir totalt sönderkörda som de ibland har blivit under den här månaden (shit, tiden har verkligen gått fort).

Inatt kommer mina föräldrar hem från Spanien. Även det har gått fort tycker jag. De har köpt med en parfym hem till mig. Egentligen tycker jag inte så mycket om parfymer, men det är en killdoft de inhandlat och det är precis vad jag vill ha. De brukar lukta så gott tillskillnad från de flesta tjejdofter som bara luktar sött och äckelframkallande.

Jeje. Det var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0