Underbara människor!

Igår kväll ringde pappa hit. Det han berättade gjorde mig alldeles gråtig. Freddi - Leticias make - hade ringt hem till dem. Först kommit till farmor och farfar som gav honom mina föräldrars nummer. Det visade sig att Leticia varit väldigt orolig för mig efter allt som hänt med Linda. De gav Freddi mitt mobilnummer och när jag pratat klart med pappa såg jag att jag fått ett mess från Leticia. Underbara människa! Förstår du - NI - hur mycket det där betydde för mig?

Pappa blev orolig och frågade om jag mår mycket sämre än vad jag sagt och jag erkände att det är sant. Jag försöker hålla mina föräldrar utanför mitt mående just för att jag inte vill göra dem oroliga. Jag berättade att jag börjar höra rösterna mer och mer igen och det hördes verkligen hur rädd min pappa blev. Lovade att försöka bli bättre på att berätta för dem om hur jag har det. Jag tror att det vore bra för mig. Då har jag inte längre bara Bennie och Sofia att känna ro och trygghet hos.

Leticia och Freddi - ni är helt fantastiska människor! ♥

Kommentarer
Postat av: elinleticia

Gumman, du vet vad du betyder för mig. Igår var jag alldeles ångest. Ångest uppifrån och ner. Men jag visste inte varför. Det dyker alltid upp hemska tankar då och jag fick inte tag på dig. Allt det här med Linda oroar mig, för jag vill att du ska få vara lycklig och känna glädje, inte kämpa med sånt som inte ens tycks ha en egentlig orsak. Tänker på dig hela tiden. Jag fick tillbaka sms:en jag skickat tidigare, så jag trodde du bytt nr, och det var därför vi ringde. Halva släkten tror jag :)....massor av kramar

2009-03-25 @ 11:43:34
URL: http://smuleliten.blogg.se/
Postat av: sofia

dom verkar vara så jävla underbara människor, eller va fan.. jag vet att dom är det.

2009-03-25 @ 14:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0