Well, why not?

Kan lika gärna svara på den här listan fråm Hispaliv. Avsluta meningen. Jao, det fördriver ju lite tid hsh.

Jag har insett att min senaste kyss var... lika mysig som alltid.
Jag lyssnar på... tystnaden, men funderar på att slå på lite Mötley.
Jag pratar bara med.. mig själv just nu.
Min första riktiga kyss var..nånting jag inte riktigt minns. Antagligen helt värdelös.
Jag avskyr när folk är... synthare eller moderater.
Jag gillar.. att känna ro och ha stunder utan ångest. 
När jag vaknar på morgonen är jag...lika opepp på att leva vidare som annars.
Jag är förälskad i.. Sofia.
Jag kommer alltid att minnas... när jag hämtade hem mina hundar.
Sist jag grät.. vet jag inte när det var. Kanske i lördags.
Min mobiltelefon är.. jobbig.
Har.. huvudvärk och suktare efter mer kaffe. 
Kärleken är.. samma sak som självmord, kompromisser och ångest, men också förbannat underbar i sina stunder.
Innan jag går och lägger mig tänker jag.. på att jag aldrig kommer kunna somna.
Just nu tänker jag..på hur tomt allt känns.
Bebisar är... irriterande, överskattade ting.
Idag har jag sovit.. okej.
Imorgon ska jag... fortsätta finnas I guess.
Jag vill.. försvinna in i litteraturen.


Kommentarer
Postat av: elinleticia

Du skrev en grej så bra att jag gjorde det till veckans citat på min blogg. Kika in. Så jävla starkt skrivet. Du är min Oscar Wilde!

2009-03-30 @ 18:55:35
URL: http://smuleliten.blogg.se/
Postat av: Petter

Jag kommer lite löst ihåg våran första puss iaf :D Det var utanför ingången till ett klassrum på hovstaskolan. Vi satt där på en bänk, och det var skitpinsamt för det var en massa folk som såg på, men till sist så gjorde vi det. Rätt skoj när man tänker tillbaka på det såhär :)

2009-04-11 @ 02:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0